Sådan kommer du på Aula

Du finder Aula på www.aula.dk eller via en app til din mobil eller tablet, såfremt du er forælder, elev eller medarbejder. (Midlertidigt vil du kunne tilgå Aula via denne hjemmeside ved at klikke på ikonet øverst til højre)

Appen findes både til Android og iOS. Forældre skal være opmærksomme på, at det er forælder-app’en, som skal hentes.

Du logger ind på Aula med dit UNI-login. De dele af Aula, der indeholder følsomme personoplysninger skal tilgås via NemID.

Første gang du logger ind, skal du bruge dit NemID, og der vil være en række ting, du skal tage stilling til.

Klik her: for at få hjælp til at logge ind som forælder

Læs mere om Aula på www.aulainfo.dk