Organisation

ikke relevantSaltum Skole og dagtilbud består af 2 dagtilbud og 1 skoledel. Skoledelen dækker fra 0. – 9. klasse, og vi har på skolen 1 modtagehold for tosprogede elever. Dagtilbuddet i Vester Hjermitslev består af vuggestue og børnehave, og i Saltum er der vuggestue, børnehave og SFO. I Saltum er der direkte adgang til sø og skov, ligesom stranden og havet er tæt på. Både i Saltum og Vester Hjermitslev har vi suveræne udefaciliteter omkring skole og dagtilbud.

Vores dagtilbudsdel spænder bredt. Fra det 0-årige vuggestuebarn til de store børn i SFO, der selv kan tage bussen hjem eller tage videre til fritidsaktiviteter.

Vi spænder også fra den lille institution med udpræget familiær kultur i Vester Hjermitslev til den lidt større enhed i Saltum, som samtidig bærer præg af den direkte sammenhæng med skoledelen.

Alle enheder er jo en del af den samdrevne organisation Saltum Skole og har dermed også en andel i de værdier, der er beskrevet omkring skoledelen samtidig med, at dagtilbudsdelen for manges vedkommende er første indgang og møde med Saltum skole.